חדשות המדינה

טורניר אוהדי ליגת העל לשנת 2017 של “מדינת הכדורגל” בתמיכת משרד התרבות והספורט בראשות השרה מירי רגב נערך ביום שישי באצטדיון בלוד בהשתתפות 14 קבוצות. כמו בליגת העל האמיתית שתי הקבוצות החזקות ביותר שהגיעו לגמר היו של אוהדי הפועל ב"ש ומכבי ת"א, וכמו בגביע הטוטו הצהובים אלה שחגגו הפעם עם ניצחון 3:1 בגמר.

זו השנה השמינית שבה הטורניר נערך ומאורגן על ידי מדינת הכדורגל בפורמט של 6X6. גם בטורניר הזה המשחקים משוחקים לפי עקרונות המשחק ההוגן לא שופטים, גביעים או פרסום כאשר אוהדי הקבוצות מליגת העל זוכים לייצג את קבוצתם על הדשא במקום ביציע. האירוע זכה לתמיכה גורפת מצד מספר גופים בספורט הישראלי: משרד התרבות והספורט, מרכזי הספורט - הפועל, מכבי ועצמה, מינהלת הליגות, ההתאחדות לכדורגל ועיריית לוד. 

מנכ"ל מינהלת הליגות, ניקולס לב ניקולס שהגיע לאירוע סגר מעגל אישי, כאשר לפני שנתיים השתתף בטורניר בתור שחקן/אוהד של אחת מקבוצות ליגת העל והפעם הגיע בתפקידו החדש. מינהלת הליגה דאגה שכל קבוצות האוהדים קיבלו חולצות משחק רשמיות המועדונים עצמם וחלק מהקבוצות שלחו נציגים מהקבוצה הבוגרת כמו עומר גולן ממכבי פ"ת ואיתן עזריה היועץ המנטלי של הפועל ב"ש. 

הקבוצות שהשתתפו: הפועל באר שבע, מכבי פ"ת, נבחרת המכביסטים (מכבי ת"א), מועדון אוהדי קריית שמונה, בית"ר ירושלים, מועדון אוהדי הפועל רעננה, מועדון אוהדי הפועל חיפה, מכבי חיפה, מועדון אוהדי בני סכנין, הפועל ת"א, הפועל כפר סבא, מועדון אוהדי מ.ס אשדוד, מועדון אוהדי בני יהודה והפועל אשקלון.

ראש מינהל הספורט במשרד התרבות והספורט כיבד את האירוע יחד עם סגנו אבי בנבנישתי. עופר בוסתן מסר: "אני מודה למדינת הכדורגל על ארגון האירוע בשם משרד התרבות והספורט והשרה מירי רגב. האוהדים הם המפתח לאווירה במגרשים ולהתפתחות הכדורגל. אנחנו מאוד תומכים בטורניר הזה ונרצה לראות אותו מתעצם."

חיפוש בתוצאות
צרו קשר