חדשות המדינה

 

הליגה התחרותית הראשונה של מדינת הכדורגל מגיעה לצפון עם קונספט חדש, מיתוג חדש ושם חדש - SUPERLIGA. לראשונה במדינת הכדורגל תהיה ליגה מסודרת עם שופטים שתמשוך את הקבוצות והשחקנים  החזקים ביותר באזור.

מי הקבוצות:

8 הקבוצות שנרשמו לליגה הן:

עירוני בן דור 

האריות מהקריות 

היתושים של דן 

קרית אליעזר 

נהריה הירוקה 

העגלות 

אריות העמקים 

און גל בע״מ


איפה משחקים?

המשחקים יתקיימו במגרש הסינטטי בצור שלום. מדובר במגרש ברמה גבוהה, גישה נוחה, חניה חינם. מדינת הכדורגל כבר קיימה מספר טורנירי הרצה במגרש בצור שלום בעבר והמגרש מצויין.

איך משחקים?
המשחקים יהיו בפורמט של 6 על 6 (5 שחקנים ושוער). כל משחק 30 דק'. לכל קבוצה שני משחקים רצופים בערב. הליגה תהיה בת שני סיבובים כלומר 14 משחקים לקבוצה ו-7 ערבים עם שני משחקים. בסוף הליגה תוכתר אלופה. בנוסף לליגה הסדירה, עם סיומה יתקיים גביע הליגה, צ'אנס נוסף לכל הקבוצות לזכות בתואר. הגביע יהיה בשיטת נוק אאוט (ללא דירוג), רבע גמר, חצי גמר וגמר.

למה 6X6?
מדינת הכדורגל חברה ב-EMF – European Minifootball Federation, התאחדות הכדורגל האירופאית המארגנת את אליפות אירופה לנבחרות וליגת האלופות לקבוצות. בשני האירועים האלה משחקים ב-6X6. דרישת ההתאחדות האירופאית יחד עם הרצון להגיע להישגים ב-6X6 מחייבים את מדינת הכדורגל לארגן אירועים של 6X6 עם שופטים.

שידורים ישירים ותקצירים
בליגות ה-6x6 האירופאיות המובילות, שידורים ישירים ותקצירי וידאו איכותיים הם חלק מהסטנדרט של הליגה. מדינת הכדורגל כבר עשתה פיילוט מוצלח של תקצירי וידאו ושידורים חיים עם שדר וערוכה להתחיל עם זה בליגה החדשה.

בהצלחה לכולם!

 אנו מצפים לרמה גבוהה, לאוירה נהדרת ולארגון משובח !


חיפוש בתוצאות
צרו קשר